Den underbara Flatan...

...ni kanske vet vilken jag pratar om.

Vaknade imorse på fel sida.
Hade en pissig morgon med äcklig gröt,
och om möjligt en än värre förmiddag.
Men jag kände att det skulle bli en lång dag, och jag trevade vidare.
Hade känt mig nere allmänt, halvfebrig, kass i håret och så vidare.
det kändes även som om att alla kunder hatade skiten ur mig, och jag bara längtade fram till lunchen
.riktigt pissigt alltså

Det är då det händer.
Jag hade precis sålt ett par skor, när min nya kollega Martin,
 sträcker ut världens underbaraste flata i luften. ni vet vilken jag pratar om. Handflatan.
Han sträcker den mot mig och jag låter inte han hänga ensam i luften.
Och helt plötsligt vänder hela dagen och jag känner mig mycket bättre.

Väldigt simpel psykologi, men kraften i flatan är stark!

/A

Kommentarer
Postat av: Bolund

tur det, för riktiga flator är inte så roliga direkt...

2008-12-05 @ 22:04:50
Postat av: madde

high five!

2008-12-06 @ 00:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0