Facebook mail

Är det bara jag där ute i facebook världen som glömt av att stänga av den där funktionen som gör att man får mail så fort någon i ens kontaktlista trycker på en knapp? Det är även troligtvis bara jag som också är lika dum, så så fort man får ett mail "someone thinks your'e a hottie, find out who it is", så seglar man upp til skyarna, gör moonwalk genom vardagsrummet, och tror på riktigt att denna gång är det nog någon som tycker jag är en JÄVLA HOTTIE alltså!! Nej trodde väl det, är bara jag som är så dum att jag öppnar detta och tror att jag få se en pamela andersson som just ska ha tryckt på knappen att Jag är en Jävla hottie. Men ack så fel man har, lika glad som man blev av mailet, blir man sedan dubbelt besviken då man inser att det hela är någon lurgrej bara för att få folk att köpa en produkt som sponsrar facebook. Men jävligt smart drag ändå, det får ju dumhuvuden som mig, som tror att jag är snygg och att folk verkligen tycker det, att gå på det hela och öppna skiten. Nej en gnutta självdistans står överst på min önskelista i jul!

//V 

Kommentarer
Postat av: Anonym

såna dyra klappar har nog inte tomten råd med!!

2008-12-05 @ 00:40:28
Postat av: Bolund

du kanske kan få lite av jan guillou

2008-12-05 @ 12:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0