Pernilla wahlgren

Pratate nyligen med min kära mor och hon bad mig läsa ett blogginlägg som en av Sveriges mest Självgoda och korkade personer skrivit. Det var på Pernilla wahlgrens blogg där hon skrivit ett inlägg(http://www.mama.nu/blogg/pernillas-blogg/2008/12/07/fina-fans/) om sina fina fans. 
För det första kan man inte annat än lägga märke till när hon skriver hur jävla bra och skön person hon tycker själv att hon verkar vara. Hon skriver om hur hon får blommor och brev osv av alla sina fans, undrar hur  många riktiga artister som skryter om sånt? Martin Stenmark är väl den enda jag skulle kunna tänka mig.......

I alla fall så är det ett speciellt fan till Pernilla som får lite extra uppmärksamhet. Hon har gillat henne från början av Pernillas karriär och har samlat på sig allt från första upplagor på LP skivor till scenkläder som Pernilla använt. Hon har till och med låtit inreda ett rum efter Pernilla. Och det här tycker inte Pernilla är nå otäckt alls utan tycker bara det är roligt och träffar gärna personen ifråga. Hon verkar ju inte direkt vara människokännare men samtidigt har hon ju varit med en Ingrosso så man kanske inte ska vara förvånad att hon inte kan se vem som är en psykopat eller ej. 
Men det roligaste med hela inlägget är hur hon avslutar det, berättar hur duktig hennes störtsa fan är, som på helt egen hand, har uppfostrat sin son, fast hon är DÖV! Pernilla Wahlgrens största fan är döv!!!!  Hahaha jaa men det är väl klart det, vem faan vill lyssna på henne! Så det är klart att hennes Största fan är döv! Detta är ju helt sjukt kul och det hela blir inte tråkigare av att Pernilla är så IQ befriad och sitter och skryter om detta........

//V

Kommentarer
Postat av: Viktor O

det var det bästa jag läst i hela mitt liv. Helt underbart..

2008-12-10 @ 13:19:59
Postat av: Bolund

man slutar aldrig förvånas över människor. underbart inlägg!

2008-12-10 @ 14:09:03
Postat av: tobbeeen

har ni börjat komma igång igen? nu är det ju bättre än förut till och med. alla måste skylta om bloggen så det händer nåt. så ni får läsare!

2008-12-10 @ 15:21:07
Postat av: Marlene

http://www.mama.nu/blogg/pernillas-blogg/2008/12/11/sno-i-orebro/index.xml



"En gullig tjej vid namn Evelina H kom fram till mig efter konserten och överlämnade ett paket innehållande dessa fina jul-grytlappar! Tack söta du! Jag blev jätteglad! På riktigt alltså...!"

2008-12-13 @ 19:35:27
Postat av: rollfs rollfs

kan vara blan det roligaste jag läst älskar eran blogg :D

2009-01-14 @ 14:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0