Blocket krig

Jag och mina kompanjoner här på ambivalenta brukar ju kunna ha lite roliga tricks för att göra vardagen mer spännande än vad den är. Nu har våran medarbetare A haft lite för mycket tid över och lyckas startat ett krig här, ett Blocket Krig.
Det hela började med att jag fick ett mail om jag skulle skickat en intresseanmälan på en permobil, där jag bland annat skulle ha skrivit "finns det snökedjor eller dylikt till den?"  Någon timme senare smäller det till igen i mailboxen och tant vid namn Berit har just svarat detta intresse mail. Det fanns tyvärr inga snökedjor men hon kunde gärna ta reda på mer info om jag ville. Min Sjuka bror i ett nötskal, men detta var inte nog.

Helt plötsligt dyker det upp svar angående samlartallrikar där jag ska ha sagt " dom här var ju fina, har dom två årgångarna innan, dom här skulle göra min samling komplett". Sen dyker det upp ytterligare en angående trädgårdstomtar och då ska jag ha sagt "ojj dom va fina dom, men hur tåliga är dom mot skott med luftgevär, min son har en förmåga att leka runt lite....".

Så känner ni för att göra någons vardag lite roligare så kan ju ett tips vara att lägga en intresseanmälan på något FINT på blocket åt en kompis. För detta var väldigt kul och jag skrattar fortfarande för mig själv innan jag somnar över vilka Ideer A har......

//V


Kommentarer
Postat av: Moster

Undra hur många han har svarat på som inte mailat tillbaka ännu???

Skrattar så jag kiknar.

Och appropå inlägger här under, Älskar Er båda!

2008-11-19 @ 17:48:44
Postat av: E

Haha!! klockrent! min kompis gjorde nåt liknande mot en kille som en hämd för nåt jävligt han gjort. Hon la ut en mercedes och en guldklocka av märket rolex och annonserade ut till priset av 10.000 kr. undertexten löd "prutat och klart, inga konstigheter". Gissa om han blev fett nedringd! Sjukt kul grej, fortsätt med detta nöje och låt oss ta del av det:)

2008-11-20 @ 15:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0