Jag ställer mig frågan...

Vore det inte bäst för oss alla om Linda Rosing aldrig deltagit i Big Brother?

Hon hade då varit helt okänd för allmänheten, jag tror det hade varit det bästa för oss alla inklusive Linda själv. Som vilken Miss World deltagare ville även Linda hjälpa världen, hon skapade Unika partiet. Partiet fick 222 röster vid förra riksdagsvalet. Tanken börjar ju krypa inpå om verkligen alla i vårt land ska ha samma rösträtt? Jag anser nog att 222 stycken inte borde få delta i nästa riksdagsval....



Kan ha viss förståelse för de som röstade på Unika partiet hon ser ju ut att vara en seriös och klok kvinna. Nästan lite feministiskt utseende och klädstil.
Nog skulle vi slippa slentriana debatter i plenissalen, till och med Göran Persson hade nog visat livstecken om Linda klev upp i talarstolen i denna utstyrsel...

//F

Kommentarer
Postat av: Bolund

om linda r och charlotte p skulle leda bollibompa skulle många barn drömma hemska drömmar

2008-11-13 @ 16:19:38
Postat av: Goliat

Hennes bröst ser ut som dinosaurieägg för fan.

2008-11-19 @ 01:38:33
Postat av: F

det är inte silikonbröst va?

2008-11-22 @ 19:12:14
URL: http://ambivalentapojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0