Pinsam tystnad på 30 mils avstånd



Alldeles nyss lyssnade jag på mix megapol där en radiopratare skulle berätta en kul grej som hände i morse. Min morgon hade inte varit sådär kanonkul så jag hoppades att hennes skämt skulle förgylla min dag. Fylld av spänning och förväntan satt jag där och väntade jag på den roliga berättelsen.

Hon berättade att hennes pojkvän hade gått upp, tidigare än vanligt, för att duscha. När hon sedan kom in i badrummet stängde han av vattnet, stack ut huvudet från och frågade henne om han luktade apa. Han hade inte använt något schampo och undrade nu om det gick bra ändå.
Efter sin roliga(?) berättelse började hon att skratta, det tror jag hon var ensam om....

Kanske borde mix megapol se över sin personalstyrka.

//F


Kommentarer
Postat av: Ny läsare...

Intersport har hittat hit. ;)

2008-11-27 @ 21:16:20
Postat av: putter

Men inte hade du väl trott att historien skulle vara bättre än den musik de spelar på den kanalen, eller ?

2008-11-29 @ 18:10:33
Postat av: F

Tyvärr får jag erkänna att jag trodde att de anställda var normalbegåvade och hade någon slags humor, men ack så fel jag hade. Nu inser jag hur naiv jag var och jag skäms...

2008-11-30 @ 12:28:05
URL: http://ambivalentapojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0