Tråkigt i Ludvika

Satt och läste runt lite på mina hemtrakters dagstidningar på nätet. Fick syn på en lite lustig artikel med överskriften "Bajsade på skolgården"(http://www.dt.se/nyheter/ludvika/article367940.ece). Några ungdomar i Ludvika har alltså vid 22.15 tiden igår inte haft så mycket för sig att det var lika bra att åka ner till skolan och bajsa. Ja menar, hur roligt är det att bajsa på toaletten hemma egentligen, det gör man ju ändå varje dag, och när det är fredag kan man väl få ha lite kul liksom! Eller så blev dom så less på alla tv-program som går på fredagar och utelivet för en tonåring i Ludvika är inget att höja till skyarna. 

Ja menar, lilla Julafton när Frida kommer till folkparken och spelar dunka mig gul och blå 7 gånger. Så jag förstår att man blir lite förbannad som ung i Ludvika. " Nej fy fan va dött det är ikväll, nu får det fan ta och hända nåt! Jag vet, vi åker ner och lägger en kabel på skolgården". Dom 4 grabbarna kastar sig in i sina epa-traktorer, ner till skolan, och sen bara skiter dom. 
Jag undrar lite, tog dom toapapper med sig, hur tvätta dom sig efter åt eller var det någon som var riktigt jävla dålig i magen?
Nej stackars ungdomar i Ludvika, det här är faan emot mänskliga rättigheter, att man ska behöva skita på skolgården för att kunna ha kul en fredag!

// V   


Kommentarer
Postat av: Bolund

bättre det än att dom knarkar

2008-11-03 @ 20:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0