Att folk orkar bry sig...

Råkade av misstag kika in på en liten flickas blogg, kenza. Det är fan patetiskt. Nu har hennes telefon gått sönder och hon har tvingats köpa en ny. Inte nog med det så fungerar den inte som hon vill! Det måste ju betyda att hela världen går under, eller? Hon har heller inte kunnat lägga upp sina egna bilder, utan fått ta från hennes bloggtjejkompisar. Tror fan att jag ska sörja lite för henne under helgen.
Men sen det mest sjuka, det är fan en hel drös med löst folk som kommenterar hennes totalt oviktiga inlägg. Om jag läser vill jag ha underhållning, inte några påhittade I-landsproblem från en tjej som knappt blivit torr bakom öronen. Vet inte vem som är mest patetisk hon eller hennes fans. Eller till och med jag som orkar bry mig. Jag har för mycket tid. FAN!

http://kenzas.se/2008/october/jag-hatar-mobiler.html#comment

//F

Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker mer det låter som avundsjuka från ditt håll. Dt är väl klart man klagar om man inte är nöjd med saker och ting & hon skrev ju faktiskt att hon hellre ville ha tillbaka sin gamla telefon. Sen att hon tar bilder från sin kompis? Vad tusan gör det egentligen? Hon vill ju såklart lägga ut bilder från en av hennes typ bästa kvällar i hennes liv?

Du har verkligen för mycket tid när du sitter och skriver såna här grejer. Jag undrar strakt vem det är som är så oerhört patetiskt..

2008-10-17 @ 22:26:02
Postat av: F

Kul att en tjej totalt befriad från humor och självdistans hittar hit, det bevisar att vår blogg når ut till fler än vår tänkta målgrupp. Om du varit normalbegåvad hade du givetvis förstått att jag skrev detta med "glimten i ögat". Att du försvarar henne är fan det mest patetiska jag någonsin varit med om och detta har nu blivit en av mitt livs roligaste kvällar. Vi skrattar åt ditt beteende. Fortsätt gärna läs och kommentera våra inlägg, det är underhållning på hög nivå. Ett gott skratt förlänger ju livet :) Kämpa på därute i bloggvärlden, en dag kanske du blir en av dom högt ansedda gamlourösa bloggtjejerna. Keep up the good work!

2008-10-17 @ 22:38:15
URL: http://ambivalentapojkar.blogg.se/
Postat av: Tobbeen

HAhahahahahaha fyfan va roligt, Kenza är ju sånt jävla stolpskott!

Sen när det kommer in nån liten skrikis och klagar på dig så är ju bara humorn ännu värre!!!

tack

2008-10-17 @ 22:58:38
URL: http://tobohynda.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså jag håller med som fan xD

Vadå patetiskt? Hörru du Elin jag ska säga vad som är patetiskt, och det är att sjunka så lågt att man har en modelblogg. Det har vi sett nog av i det här samhället, borde utrotas.

2008-10-18 @ 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0