Ber om ursäkt för tidigare inlägg

Jag ville bara be om ursäkt för ett tidigare inlägg. Nu undrar ni givetvis vilket.. Jag var lite negativ till att låtsasnyheter mer eller mindre borde förbjudas eller läggas under egen genre. Vid närmare eftertanke kom jag på att Aftonbladet redan har en sådan, KLICK! För att vara ännu tydligare kanske dom borde tillägga en liten slogan, som tex. KLICK - Vi som är för ytliga för att bry oss riktiga nyheter eller KLICK - Det glamourösa livet i första hand.

Blir även intrsserad av se KLICKS "genomsnittsläsare". I mitt huvud får jag upp ett flertal roliga figurer. Bland annat Elin 17 år som gärna myser i sin rosa pyjamas tillsammans med sin chiwawa och drömmer sig bort till det glamourösa livet... Vi får hoppas att hon hoppas sturecolan i sin strävan att bli kändis bara. Lycka till i framtiden Elin.

//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0