Burgerking-krona

Läses med fördel som ett rim!

På stadens gator kan man se många tragiska ting
Såsom bönder som springer omkring
Och på sitt huvud bär en löjlig krona
För sitt brott de borde sona
Kanske ska man vara förlåtande och snäll
Eller borde man skicka på dom en smäll?
Jag vet inte riktgt vad jag ska göra i detta skede
Borde nog bara skriva ut mitt vrede
Vissa gånger kan det passa
Tex om man lever på försäkringskassa eller har taskig arvsmassa
Likaså om man tillräckligt ung
Eller att man är så full att man hallucinerar och tror man är modekung
Då kan jag faktiskt människorna fölåta
Om man inte följer dessa direktiv kommer jag fortsätta gråta...


Sammanställning: Tillfällen vi på ambivalenta anser att det okej att bära den fruktansvärt ökända accessoaren Burger King Kronan:
  • Om du fortfarande är barn
  • Om du har över 2,0 i promille
  • Inga undantag accepteras

Personen i fråga är ett praktexempel då hans promillehalt ligger på stadiga 2,75!

//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0