Gaaah...

Guuud vilken helg det har varit,i lördags så var jag och Mia ute och shoppade.
Sen som vanligt klev vi in på MQ eller Emka som mia och jag brukar kalla det.
Hittade världens snyggaste klänning... en röd Zoul i Gallon (899:-). perfekt på Fredag tänkte jag!
och det som var det bästa var att det var 36, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jag kommer i en 36:a igen.

Sen så gick vi som vanligt till Waynes, jag tog en Chai-latte och en Kladdkaka,
 för att fira att jag kom in i den där 36:an.
Träffade K och C sen som var där och gled runt. who wasnt liksom

Vanlig utgång på kvällen sen, Sambucca och Corona hemma hos nån kille som mia kände.
oh my god vilka Tapeter han hade. Träffade mycket roligt folk, fast både T och M spillde på mig.
men det var lugnt för det var ju gallon.
Gick som vanligt ner på stan sen till klockan 21, In på Strutsan som vi kallar det.
Danced the night away som vanligt, var ganska ensamma på dansgolvet först, men vid halv elva tiden började folk studsa in.
Träffade på T och we had a blast!

På söndagen kom mia över och vi hade en Sex and The city kväll samtidigt
som vi frossade i Fun snacks natur-godis.
So a fun heck of a weekend






Är det bara jag som ser hur jävla trasigt detta inlägg är? så här ser ett måndagsinlägg ut i 90% av alla tjejbloggar jag nånsin kommit över..
//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det någon som på riktigt skrivit denna blaska? Jag blir mörkrädd...

2008-10-20 @ 23:20:36
Postat av: Anna

hahahahahahaha, det var detta du gjorde idag alltså

2008-10-21 @ 00:10:33
Postat av: Elin

oj kanske borde man starta en blogg ändå så du får en mer varierad bild av kvinnors intellekt...

2008-10-21 @ 16:56:10
Postat av: //A

Haha ja det skulle nog behövas för just nu är det ett jävla mörker

2008-10-21 @ 17:50:07
URL: http://ambivalentapojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0