Lägg din energi på viktiga saker!

Igår skrev jag två inlägg på vårt fönster mot världen, ett handlade om att jag ansåg att min drömkvinna inte skulle kämpa mot ett jämställt samhälle utan ägna sig åt städning, diskning, tvättning och matlagning. Det andra handlade om att jag ansåg att en "känd" bloggerska var lite patetiskt. Båda var skrivna med glimten i ögat och det var ganska uppenbart.

Nu till det roliga. Mitt inlägg om min drömkvinna var det ingen som reagerade starkt på, däremot var det lite hatiska reaktioner på mitt inägg om bloggerskan. Ganska intressant och snedvridet, minst sagt. För det är ju helt förskräckligt att jag kan skriva något sådant om en sån fin och ordentlig tjej. Nu tror jag att jag måste skämmas igen!

Detta har tragiskt nog satt igång mina tankar kring hur "de glamourösa modebloggar-tjejernas" sk. fans är. Lovar att jag inom snar framtid ska skriva ett litet inlägg kring hur min bild av dessa fans/anhägare ut! Mycket nöje att se fram emot.

//F

Kommentarer
Postat av: Bolund

ja nog är dom lite konstiga dom där modeblogg-anhängarna.

2008-10-18 @ 22:03:30
Postat av: bahahah

vilka är värst, modebloggarna eller anhängarna?

2008-10-18 @ 22:11:45
Postat av: evelina

sv: haha nej man ska ju inte det .. därför det är så förkrossande att den här kvällen är så död!

2008-10-18 @ 22:12:14
URL: http://evelinnas.blogg.se/
Postat av: Jannnson

Ja tycker ni är jävligt bra!

2008-10-18 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0