Sagan efter uppbrottet med förmedlingen

Som jag tidigare rapporterat har jag brutit med min handledare och arbetsförmedling för ett tag sen. Britt-Marie (eller vad min handledare hette?) blev givetvis förkrossad och kände sig utnyttjad. Hon var även orolig hur jag skulle klara mig utan henne vid min sida ute i den farliga världen.
Trots den farliga finanskrisen och utan britt-marie eller någon av hennes totalt okompetenta medarbetare har jag ordnat ett sätt att livnära mig (opiumsmuggling och ryska eskortflickor främst). Enda problemet jag har nu är att jag vill veta var alla mina skattepengar tar vägen, tror inte att jag är direkt ensam om att undra. Den som har ett VETTIGT svar på den frågan får gärna höra av sig... Kanske till Britt-Marie på förmedlingen. Att skaffa jobb vore ju då lika lyckat som att skjuta sig själv i benet.

Tack och hej, godnatt Britt-Marie hoppas du inte går in i väggen för du gör samhället en jättetjänst. Det borde finnas fler som Britt-Marie, då skulle världen bli ett bättre ställe. Eller?

//F


Britt-Marie är längst till höger och är sötare i verkligheten, hon gör sig inte så bra på bild. Tyvärr kommer hennes "rätta-jag" inte fram.

Kommentarer
Postat av: Bolund

tror du jag kan få hennes nr?

2008-10-20 @ 23:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0