The Ultimate Woman del II..

För att lyda vår grundskribent skall vi nu göra detta till en högst (o)intresseant följetång. Kort och gott  ,"Så ska vi samla ihop egenskaper som gör en ultimat kvinna... Det kan tyckas vara småsaker, men i slutändan är det dem som gills.", som vår grundskribent A yttryckte sig.

Efter lång och noggrann eftertanke och överläggning, utan livlinor eller 50/50 chanser, har jag kommit fram till mitt slutgiltiga svar...
Med motiveringen: Gamla, gråa, trista och negativa pensionärer brukar ofta ta till begreppet "det var bättre förr". Och nu ska jag hålla med till fullo. Dagens kvinnor ska vara jämställda med männen, arbetssysslorna jämt fördelade, lönen densamma osv. Vi har alla hört snacket.
The Ultimate Woman ska alltså inte ha den inställningen. Traditionellt ska hon tvätta, städa, diska och laga mat. Då skulle jag va nöjd.

Klagomål väntas främst från popvänstern och feminister som totalt saknar humor och självdistans. Hoppas inte någon av dom läser.

//F

Ps. Detta inlägg skall gärna tas tillsammans med en liten nypa salt om min kokerska/städerska/hushållerska/drömkvinna själv får välja. Ds.


Kvinnan på bilden kan ju ha något att göra med artikeln, hon är ju snygg och städvillig. Precis som efterfrågat!

Kommentarer
Postat av: börje

väntar mer än mycket på den tredje delen av the utlimate woman! när kommer den?

2008-10-18 @ 18:46:49
Postat av: carl

haha ser fram emot fortsättningen..

2008-10-18 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0