The Ultimate Woman...

Eftersom vi här är ett par kluvna pojkar som vill ha det mesta...

Så ska vi samla ihop egenskaper som gör en ultimat kvinna...
Det kan tyckas vara småsaker, men i slutändan är det dem som gills.

En egenskap som jag (A) uppskattar:
Min pappa har alltid sagt, "pojkar, skaffa er aldrig en tjej som gillar öl, då får ni inte ha den ifred"
Nej det är inte en bra egenskap.
Men då har jag kommit fram till något som är, Cola "dyrkande".
Jag har märkt hur svårt det är för tjejer att tycka om denna ädla dryck.
Visst har jag hört förklaring om varför t.ex. "det är för sött" eller "vet du ens vad sockret gör i kroppen, för jag har sett på tv3"
(sen suger dem i sig ett jävla halsbloss)


Men nu har ni det, en egenskap som ibland kanske tillochmed kan stärka den trubbigaste kniven i lådan.

eller så behöver ni bara kunna vissla låten Sailing med Rod Stewart genom näsan så ska det mesta lösa sig ändå...

Detta är bara en av egenskaperna som gör den ultimata kvinnan, och vi på Ambivalenta kommer att fortsätta att leta..
för hon finns där, det måste hon Inte sant?

//A

Kommentarer
Postat av: s

Tack för roande läsning tillsammans med min morgoncola. (:

2008-10-16 @ 10:41:16
Postat av: Sara

Ett poäng till mig dåra!! Hur klarar man sig utan cola?!

2008-10-16 @ 17:37:43
URL: http://sweiberth.blogg.se/
Postat av: cissi

Funkar det med nationalsången genom näsan?

2008-10-16 @ 22:57:29
Postat av: KarmaTom

Haha ja tjejer som inte gillar Cola är ju till och med Osexigt! Tack för en bra blogg killar, snart blir ni upptäckta och betalda!

2008-10-16 @ 23:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0