Ultimate women del III & därmed avslutningen

Nu har mina 2 bloggkompanjoner lagt sina värderingar om hur den ultimata kvinnan ska vara, så nu återstår bara vad jag har att säga om den saken. Egentligen är inte mina krav på hur kvinnan ska vara så höga, utan dom kan sammanfattas KÅT,GLAD och TACKSAM.
Men ofta så brukar dessa egenskaper vara svåra att hitta hos en och samma kvinna, utan finns utspridda hos olika, vilket gör det väldigt svårt att hålla sig till bara en. Därför förespråkar jag "fler relationers teorin"! En teori som bygger på att man borde få ha flera förhållanden, men det vet ju vi som bor i Sverige att det är lika troligt att det skulle accepteras som att man skulle anförtro Anna book att vakta 2 pizzor. Så därför kommer nog jag tillhöra Sveriges singel Elit ett par år till innan jag inser att världen inte är perfekt och även solen har sina fläckar.....

//V

Kommentarer
Postat av: Bolund

haha skönt inlägg!

2008-10-18 @ 23:03:47
Postat av: va görs

du får väl leva livet och träffa så många tjejer det bara går tills du inser att du kanske måste omformulera dina tre ultimata krav. fast iof, du kanske skulle lyckas med att hitta en tjej som innehar de egenskaperna om du var typ chad michael murray eller så... men nu är du ju inte det så SYND! ;D

2008-10-19 @ 01:58:35
Postat av: Anna

I'll sign that piece of paper...

2008-10-20 @ 11:42:29
Postat av: //V

Va görs: Jasså? Har chad michael murray samma krav som mig, trevligt att det finns fler människor med samma distans till sig själv. Jag märker i din text att du inte besitter alla egenskaperna då jag snabbt kan räkna bort glad och tacksam. Så du kan slänga kölappen till mig;) Den tredje låter jag vara osagd men det kanske man kan fråga chad om eller?;D

2008-10-20 @ 12:14:05
URL: http://ambivalentapojkar.blogg.se/
Postat av: //V

Anna: Haha som att du behöver skriva på nåt anna, du var redan förtryckt på det pappret=)

2008-10-20 @ 12:16:18
URL: http://ambivalentapojkar.blogg.se/
Postat av: madde

nej, jag har ingen aning om vad den hunken har för krav, men om det är nån som kan få en sån tjej så är det nog någon i hans klass typ, haha ;D ja, jag klarar mej nog från din kö ska du se, jag är som sagt inte alltid glad och tacksam, synd för mej.. eller? ;)

2008-10-20 @ 17:56:59
Postat av: // V

Hahaha hunken, ja det ligger ju i betraktarens ögon.Ja för vi på ambivalenta spelar i en liga högre än denna killen så frågan är ens om en sån tjej duger för oss?;) haha ja att du ens tänkt tanken om min kö, finns ju krav för att ens få stå i den så du gör nog rätt i att lägga ner din förhoppningar;D Nej jag märker det, så det blir ju lite synd om dig, men det finns nog en go innebandykille som kan toffla efter dig också ska du se;D

2008-10-20 @ 20:53:08
URL: http://ambivalentapojkar.blogg.se/
Postat av: madde

haha, du är roligt du :)

2008-10-20 @ 21:42:25
Postat av: // V

Jo jag har väl mina ljusa stunder=) Kul att du har hittat till våran blogg madde! Alltid roligt när folk förstår att en del vi säger i bloggen kanske ska tas med en nypa salt, men det är kul att skratta åt hur vardagen är! Kommentera gärna mer om du misstycker om något, så ska jag argumentera och vara så spydig jag kan tillbaka=)

2008-10-20 @ 22:54:42
URL: http://ambivalentapojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0