Vad hände med....

...Fader Fourah?
Ja, ni vet han, den ack så trötta gubben men som kunde allt, och levererade det med glimten i ögat.
Vilken karaktär som tv4 byggde upp.
Jag var nog inte den ändå som gick runt och trodde att han alltid bodde på fortet och skötte vilka som skulle få bli inburade och inte...
Var fick han all sin visdom ifrån? var det från boken som han hade? kunde han hela boken?
dessa var frågor som fick unga mig att ifrågasätta min existens här på jorden...
okej, kanske lite drastisk slutsats.. men ändå, jag är fundersam.
Vart tog du vägen?




//A


Kommentarer
Postat av: maddie

haha, den goa gubben måste ju vara alla barns drömmorfar!

2008-10-30 @ 05:01:22
Postat av: Börje

haha vilken 90-tals ikon!

2008-10-30 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0