Visar hur det ska gå till

Ni har fått fina tips om hur man fixar till en bra utgång, dessa från en certificerad utgångsexpert. För ett tag sedan hamnade vi på ett högst märklig ställe efter en trevlig kväll på krogen, på en efterfest med högst intressanta typer. Ganska fort började vi längta hem, men efter stunds övertalande slutade det med att vi stannade ett tag till. Och tur var väl det.

Ett twister-spel dukades upp på golvet och vi på ambivalenta blev genast fokuserade att ta hem tävlingen. Vår utsedda deltagare, som vi tyvärr inte kan namnge, gjorde en bra prestation. Inte nog med att han lätt och elegant vann över universitetsstudenter som övat på twister efter varje krogrunda, så svarade han upp när korridorens egen macho-man spelade clown.
Som tips för att vinna ett parti twister inpå småtimmarna vill jag därför dela med mig av tips som min kollega använde sig av: Sockerplast, för att dom ger ett bra grepp mot spelplanen. Tajta jeans, så man rör sig smidigt som en leopard. Samt en fruktansvärd vighet som han genom många års hård träning lyckats uppnå.

Nedan kommer blidbeviset för de som inte tror mig!



//F

Kommentarer
Postat av: Daniel

han var svårslagen!

2008-10-23 @ 23:51:59
Postat av: Molly

Hehe, ja han lär ju vara svårslagen, enligt ryktena har han ju spöat trummisen i ett stort borlängeband!

2008-10-24 @ 01:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0