blogg på is

Som ni kanske märkt har min aktivitet på bloggen den senaste veckan varit under all kritik. Jag ber om ursäkt för detta. Det har varit en tung tid sen A lämnade, många ensamma kvällar och tankarna har gått runt i huvudet. Men det är väl kanske inte huvudanledningen till mitt dåliga bloggande. När A flyttade så gick det ju faktiskt att hålla snyggt i lägenheten och jag fick börja med att rensa och städa hela lägenheten med hjälp av en grävskopa och grovskurare. Sen dagen där på kom anticimex och hjälpte mig blåsa genom lägenhet från otäckheter som kan ha fastnat. Och till sist kom även en kranbil och hämtade alla sopor genom fönsterrutan. Oboymaskinen som jag inte har nån nytta av nu sålde jag till sushibaren neranför mig och alla pantflaskor A druckit ur pantade jag och för dessa pengar kunde jag betala all städhjälp. Så ni kanske förstår mig lite att det varit stressiga dagar och att JA, som august skrev i sitt förra inlägg, så är han upphov till dåligt bloggande....

// V 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0