Lost

Sitter just nu och gråter. Engentligen utan anledning. A åkte just nu. Brödernas era på Låglandsgatan är över. Jag vet jag kommer se honom igen snart. Men jag gråter. Så mycket vi gått igenom, så mycket kul vi gjort, så mycket minnen. Tack, min bror för att du gjort min vardag så mycket bättre, för att du gjort livet så fruktansvärt roligt. Vi har tjaffsat om småsaker ibland och jag har ibland tvekat om det var rätt att bo ihop med dig. Men nu när jag inte har dig här förstår jag hur rätt det var att bo med dig! Tack älskade bror, min bästa vän, vi ses hemma snart!

Nej nu ska jag sluta gråta och tönta mig. Nu går jag ut och snickrar lite, tar en snus och kollar lite porr.

//V

Kommentarer
Postat av: Moster

Moster gråter hon med. Älskar er pojkar och är så glad att se vilken relation ni har.

Ser fram emot att få ha er på middag här snart!!!



Kramen Moster

2009-02-16 @ 20:13:19
Postat av: Lena

1/3 av Ambivalenta kommer inte att förgylla min vardag längre och heller inte äta av min mat, snyft.

2009-02-16 @ 23:49:38
Postat av: // V

Vad skulle vi göra utan våran extra mamma?!

2009-02-17 @ 15:05:27
URL: http://ambivalentapojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0