Modigt?

Vardagspratade igår med min vän F igår om allmäna saker vi brukar prata om. Sen gled vi in på det här med att man alldeles för sällan säger till folk att dom är vackra. Men då säger F att han och A prata om att man säger ju alldeles för sällan till folk att dom är fula. Och det stämmer ju. Helt plötsligt var nog det jag gjorde för någon vecka sen inte så jävla modigt. Gå fram till en random tjej och säga att hon är vacker. Jag var jättenervös när jag gjorde, men är det så jävla modigt egentligen? Jag kommer ju trots allt med bra information. Det är i så fall mer modigt att gå fram till en tjej och säga "jag måste bara få säga en sak men du är väldigt ful"! Det är väl modigt om nåt, eftersom reaktionen efter inte riktigt är av det glada slaget........

//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0