Omtänksam?

Nu har jag hittat en ny grej för dem låtsasomtänksamma som skriver gruppsms på julafton och önskar alla God Jul.
Ni som sitter på facebook, har ju sett att i höger-spalten så finns det ett fält som det står vilka som fyller år idag.
och det är bara att klicka på den personen och sen skriva grattis. Visst det är jättesnällt och det krävs inte så mycket av personen i fråga.
Men hur omtänksamt är det egentligen? snart har vi tappat det hela med födelsedagar, nästa gång jag fyller år och blir grattad. då blir man lite osäker på om folk verkligen kommer ihåg mig, eller om de läste det på internet.
för egentligen är ju halva grejen att personen kommer ihåg det. och det är det som känns i hjärtat mest.
Har vi tappat det?

Snart tror jag att tjejer kommer bli mer glada över att någon kommer ihåg att det är deras tur i månaden att ha mens.
för att dem kom ihåg det från förut. och undra om inte det är mer omtänksamt.

/A

Kommentarer
Postat av: madde

sant! tänk va tråkigt det är också för personen som verkligen kommer ihåg din födelsedag PÅ RIKTIGT, och hur förstört det blir då av att du kanske tror att hon/han bara sett det på fb, när det inte är så. jävla fb!

2009-02-13 @ 20:46:42
Postat av: Anonym

vi får helt enkelt börja våga vägra facebook, fö allas bästa!

2009-02-14 @ 11:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0