Det närmar sig

Till veckan drar det ihop sig och årets upplaga av vikingline cup går av stapeln i falun. Till veckan blir alltså den veckan vi testar på den "andra världen". Till veckan blir den  veckan då jag ska ställa mig på samma plan som pojkar jag skrattat åt i många år. Till veckan blir alltså den veckan jag ska utöva idrotten innebandy. Till veckan är veckan jag kan köra innebandyfrilla och verkligen komma undan med det. Men det sistnämnda tror jag att jag skiter i.

Jag ser fram emot det med en snevriden euforisk känsla i kroppen. Lite som när Patrik Sjöberg stod och skulle snorta kola innan han åkte dit. Han visste att det han gjorde var fel, men ändå kan man liksom inte åka dit. Hoppas inte jag får hårdare straff än Patrik bara...

/F

Kommentarer
Postat av: Nutarviossenstänkare

Lycka till med att vidga vyerna!

2009-05-14 @ 14:52:25
Postat av: Sanna !

Ska börja följa bloggarna igen. ;) Det va ett tag sen sist.. Kul att den lever även fast två bloggare har flyttat från Fina Karlstad. Shame on You!

2009-05-26 @ 21:19:38
Postat av: Fiiisa! - It's all about me!

fin blogg! (:

hur mår ni?

2009-10-15 @ 16:47:36
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0