...

Eftersom att mitt senaste inlägg var så hilarious att det har hållt måttet så pass länge, så kanske det är dags, (efter att F har höjt sitt inlägg till skyarna) att berätta lite om mina senaste veckor

Visst har det var mycket att göra, kanske har det varit jobbet, kanske har det varit Alizée. Jag har iallafall haft viktigare saker för mig.
Men tydligen hade jag tid idag, så förmodligen är det något ännu tråkigare jag skjuter upp för tillfället.

Senaste veckorna har gått utt på att vardagshärja med Krigsmaskinen joel. vilket har som vanligt varit helt chef.
Joel behöver ett hedersomnämnande för att han åkte ner till karlstad med oss och hjälpte oss städa lght 1 maj.
Det blev såklart en rolig helg och här är en bild som visar vårat avstamp från Karlstad...


de resterande veckor som varit har varit ganska så likadana.

Och de som komma ska kommer gå ut på att hitta sig en framtid.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0