(här hade det kunnat varit ett citat från en Frankenstein-film)

Godmorgon, och det menar jag verkligen.
Att sova sent har min kropp ställt in sig på att göra när jag inte har skola. Kan vara för attt man drack öl igår, men det verkar inte rimligt.
Har även bestämt mig för att det är slut på sommarkattandet nu, ny tid nytt liv. Kanske skulle man göra någon slags ritualdans med massa mörka kvinnor runt en eld i någon jordstampad by i afrika, men vem har tid för det.
Vaknade idag av ett samtal, ibland svarar inte jag när det ringer efter 11 på morgonen och jag ligger i sängen. för om jag inte har pratat med någon så låter jag så nyvaken. så då gurglar jag lite sen så ringer jag tillbaka.
Iaf det samtalet fick jag reda på att det kommer falufolk på besök och då blir det skoj och roligt och kul.

Men först ska jag laga någon slags vettig mat. Känner för något italienskt så det blir det nog.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0