på ålderns höst


Jag satt och läste om trädgårdar någonstans (fråga mig inte varför)
men då kom jag fram till att när jag blir på ålderns höst, ska jag köpa en stor trädgård, och inte sköta om den för 5 öre. men stora jävla häckar, så stora att barn försvinner när de går in i de!
och jag ska odla igelkottar där som bara springer runt överallt, den största igelkotten ska heta efraim och alla barnen ska vara rädda för honom.
Sedan tänker jag sitta på terassen och skrika till barnen "gå inte in där, Efraim kan äta er" sen ska jag berätta för de att jag brukade ha en son. som Efraim tuggade sönder en regnig söndag när det var dåligt med mat...
alla barnen ska vara rädda för mig och för honom.

Ja....så ska det bli!

//A

Kommentarer
Postat av: John Valencia

Det här var ett inlägg helt i min smak. Jag skulle verkligen vilja träffa Efraim.

2010-10-18 @ 20:06:39
URL: http://johnvalencia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0