You got text.

förra året vid den här tiden började jag min tid på Tenerife som proffesionell inlinehockeyspelare.
Vilket var en av de häftigaste upplevelserna i mitt liv. Några månader tidigare hade jag funnit några nya vänner under en semester i Spanien, några man trodde att man aldrig skulle få träffa igen. en av dessa kom jag närmare i kontakt med än de andra, hon var några år yngre men inte så man märktes, vi hördes av under månaderna efter semestern och bestämde oss för att ändå hålla kontakten när jag flyttade till spanien, jag var ganska säker på att allt skulle rinna ut i sanden.
När jag kom in i vardagen på Teneriffa så fortsatte vi att slentriant vardagssmsa, alltid frågade hur läget var, hur helgen har varit, osv.
allt fortsatte in på våren också, på våren när jag både blev mer hemmastadd och även fick mer hemlängtan. samtalen med brorsan hjälpte men hon var någon som jag kunde höras med och höll med mig efter dåliga matcher och fick mig lugn. även om allt var via sms så hjälpte det, även om jag nu inte har samma kontakt med henne så gör det inget för hon gjorde väldigt mycket för mig där nere. så jag antar att jag bara vill tacka henne...
Tack

/A

Kommentarer
Postat av: tjejeniskuggan

jag vill bara berätta att jag verkligen gillar eran blogg och på något konstigt sätt så är den till hjälp för mig.

Tack för människor som verkar snälla.

2010-10-16 @ 21:55:26
URL: http://tjejeniskuggan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0